logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حجم بالای ورود مسافران به شهر؛

تمام واحدهای اقامتی زنجان تکمیل ظرفیت شد

تمام-واحدهای-اقامتی-زنجان-تکمیل-ظرفیت-شد
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان گفت: به دلیل حجم ورود بالای گردشگران در روزهای انتهای تابستان؛ تمام واحدهای اقامتی شهر زنجان تکمیل ظرفیت شد.

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: کل ظرفیت اسکان از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل ظرفیت شد.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان افزود: ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در آخرین روزهای تابستان با آب و هوای خنک این خطه پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه کمبود اسکان نداشتیم و مشکلی برای اسکان و اقامت گردشگران به وجود نیامده است.

باقری گفت: میانگین اشغال و تكمیل ظرفیت هتل‌های زنجان در روزهای پایانی تابستان به 100 درصد رسیده است.

در استان زنجان ۱۰ هتل با ۲۶۶ اتاق و ۵۸۳ تخت، ۴ هتل آپارتمان با ۶۲ تخت و ۱۷۰ اتاق، ۳ اقامتگاه سنتی با ۲۶ اتاق و ۶۸ تخت، یک هتل بوتیک سنتی با ۷ اتاق و ۱۵ تخت، ۱۷ مهمانپذیر با ۲۲۱ اتاق و ۵۶۷ تخت، ۲۴ خانه‌مسافر با ۵۸ اتاق و ۲۲۸ تخت، ۷ واحد اقامتی در مجتمع‌های بین راهی با ۴۹ اتاق و ۱۷۵ تخت وجود دارد. 

در مجموعه استان زنجان ۶۶ اقامتگاه با ۶۸۹ اتاق و هزار و ۸۰۶ تخت وجود دارد و ۱۴۰ اقامتگاه بوم گردی با ۴۲۰ اتاق و با ۹۰۰ تخت وجود دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر